сряда, 10 юни 2015 г.

Essence The Gel - Неочаквано добра комбинация

Всяка дама която държи на себе си, държи и на ръцете си.......обича да лакира ноктите си и знае колко е важно ръцете и да са в изряден вид и да изглеждат добре.
Признавам, че не обичам перманентният маникюр с гел.....много ме ограничава и бързо ми омръзва.
От доста дълго време търсех решение на проблема: ЛАК КОЙТО ДА СЕ ЗАДЪРЖИ НА НОКИТИТЕ МИ ПОВЕЧЕ ОТ 2 ДНИ и то по възможност да не ми струва колкото левия бъбрек :)
Независимо от многобройните марки които обещават перфектен 7дневен  маникюр, до момента не бях открила решение на моят проблем....и то какъв проблем ;)
Най - случайно се намирах пред стенда на Essence и забелязах тази симпатична двойка продукти, Gel Essence без необходимоста на специална UV лампа!!!!
Стана ми много любопитно и се заговорих с продавачката.
Много мило и любезно ми обясни че били нови продукти, именно - гел ефект без специална лампа (база и топ) и че били предназанчени да се използава с новите  гел лакчета....говорейки ми показа нейният маикюр и ми каза че бил на почти седмица....гледайки ноктите и, забелязах че е много глоси и почти без дефекти. Стана ми още по любопитно. :)
Накрая взех че ги купих, не помня точната цена но за три продукта ми се стори доста разумна.....имайки в предвид че лаковете от висока гама стуват от 12 euro нагоре.
Тръгнах си от магазина с моите покупки доволна но Все пак скептична.

 Още същата вечер изпробвах закупеното.
Step 1: Нанесох базата, след няколко секунди като изсъхна забелязах че ноктите са матови.
Step 2: Нанесох лака, цветът е брилянтен и покривен, ефектът се получава доста добре и само с едно нанасяне, но аз предпочетох 2 нанасяния. Оставих да поизсъхне няколко минути.
Step 3: Нанесох Топ, доста течен и се нанася много лесно, много брилянтен, бързо съхнещ и подпомага и лака да изсъхне добре. На първо впечатлени ноктикте изглеждат перфектни. До тук добре.

Имайки в предвид, че в къщи нямам помощници и почти всички домашни работи очакват мен, бях много много много скептично настроена. Но ето това е краният резултат 1 седмичен лак, съвем леко нащърбен по края на ноктите, бих казала прилично и все още доста глоси.
Снимката не е една от най-добрите, но се вижда резултата.


Тествам тези два продукта повече от месец и резултатът продължава да ми харесва. Изпробвах ги и с други лакове и издръжливоста и ефектът е същият 7дни перфектни ръце. За мен това са два продукта които си заслужават инвестицията.


 

Надявам се да ви е полезно и да съм помогнала на някоя от вас.
Споделете, побвалили сте тези продукти, как се чувствате и на вас ли ви издържат по цяла седмица?

Няма коментари:

Публикуване на коментар